Nasza oferta

image post

Macro Bios Bar oferuje dwie linie posiłków z różną podażą energii liczonej w kilokaloriach:

ENERGY LINE – 2200-1800 kcal

  • STANDARD Z OPCJĄ WEGETARIAŃSKĄ
  • BEZ GLUTENU Z OPCJĄ WEGETARIAŃSKĄ
  • WEGAŃSKA

SLIM LINE – 1500-1300 kcal

  • BEZ GLUTENU Z OPCJĄ WEGETARIAŃSKĄ
  • WEGAŃSKA

ENERGY LINE

  • celem jest ENERGIĘ ŻYCIOWA i ZRÓWNOWAŻONE ODŻYWIANIE – posiłki są przygotowywane z bioaktywnych 1-składnikowych produktów w dużej mierze pochodzenia ekologicznego (bez mrożenia, gotowane na świeżo)
  • możliwość wyboru posiłków na cały dzień – można zamówić sam obiad lub obiad z wybranymi posiłkami: śniadanie, kolacja, deser, chleby, pasty itp.
  • OBIAD – 700-800 kcal - dostarczany w termosie, 5-cio częsciowy posiłek:
    • zupa – 400 ml
    • zboże – 160 g (np. pełnoziarniste ryże, kasze lub dania z mąki)
    • białko (fasole i grochy, tofu/tempeh, ryby lub białe mięso) – 100–130 g
    • warzywa na ciepło – 200 g
    • o sałatka w osobnym pojemniczku - 120-150 g
  • DESER – 200 – 400 kcal
    • np. tarty, ciasteczka, galaretki agarowe, musy zbożowo-owocowe)
  • DODATKI
    • o druga sałatka, warzywa na parze z ciekawymi sosami, zupa miso
  • KOLACJA - 300 – 500 kcal
    • np. kisze i naleśniki z nadzieniem warzywny, sałatki, placki, chleby z różnymi pastami)
  • ŚNIADANIE - 450-500 kcal
    • kremy zbożowe z prosa/kaszy jaglanej, kaszy gryczanej, amarantusa, quinoa, ryżu i ziarna orkiszu) ze świeżymi i suszonymi owocami oraz bakaliami na słodko (bez dodatku cukru) do odgrzania następnego ranka (np. w naczyniu żaroodpornym w piekarniku lub wrzątkiem)
  • WERSJA WEGETARIAŃSKA – opcja do wyboru we wtorki (mięso) i piątki (ryba) - roślinne zamienniki białka zwierzęcego – rośliny strączkowe (fasole, grochy, soczewice, tofu / tempeh)
  • WERSJA BEZGLUTENOWA – opiera się na certyfikowanych zbożach bezglutenowych (symbol przekreślonego kłosa): proso/kasza jaglana, gryka, ryż, amarantus, quinoa i kukurydza oraz certyfikowanych mąkach z orzechów (np. kokosowa, migdałowa), roślin strączkowych (np. z cieciorki, z fasolki mung), pestek (np. ze słoneczika i dyni) i warzyw (np. z topinamburu, ziemniaczana)
  • WERSJA WEGAŃSKA – wyklucza wszystkie produkty zwierzęce i odzwierzęce: mięso, ryby, jaja, masło, ser kozi oraz miód i wprowadza roślinne zamienniki: rośliny straczkowe, nierafinowane oleje roślinne oraz słody

CHLEB Z WŁASNEGO WYPIEKU

  • We wtorki i piątki pieczemy chleby na zakwasie (ze 100% mąki orkiszowej Eko) oraz bezglutenowe (jaglane, gryczane i inne), które są dostarczane razem z obiadem. Warunkiem otrzymania chleba jest złożenie zamówienia najpóźniej w przeddzień dostawy do godziny 12.00.

SLIM LINE

  • Linia dietetyczna, której celem jest REDUKCJA NADMIARÓW oraz OCZYSZCZANIE CIAŁA poprzez poprawę PRZEMIANY MATERII i PRACY JELIT
  • Gwarantowana ilość kalorii - 5 posiłków – 1500 kcal lub 4 posiłki (bez deseru) – 1300 kcal na cały dzień:
    • ŚNIADANIE – 350 - 370 kcal
    • DANIE OBIADOWE z SAŁATKĄ – 480 – 500 kcal
    • ZUPA – 100 - 120 kcal – 300 ml
    • KOLACJA – 330 – 350 kcal
    • DESER – 200 kcal – tylko w pakiecie 1500 kcal
  • Dodatkowo dzienny pakiet zawiera:
    • BŁONNIK USPRAWNIAJĄCY PRACĘ JELIT – mieszankę ziaren i łusek babek, która nawilża jelita i poprawia perystaltykę jelit dbając o codzienne poranne wypróżnienie, a jednocześnie hamuje łaknienie
    • HERBATKĘ ZIOŁOWĄ WSPOMAGAJĄCA ODCHUDZANIE – różne mieszanki rodzimych ziół i japońskich herbat oraz lecznicze ziela z całego świata przyśpieszające przemianę materii, w tym tłuszczów, usuwające nadmiar wody z organizmu oraz oczyszczające organizm z toksyn i pasożytów np. drożdżowców
  • Posiłki oparte wyłącznie o BEZGLUTENOWE, ekologiczne zboża (certyfikowane - symbol przekreślonego kłosa) w celu eliminacji z diety białek gliadynowych, które mają właściwości uzależniające i stymulujące apetyt (gliadyna jest opiatem z własną postacią euforii i bardzo swoistym zespołem głodu narkotycznego pojawiającego się po zaprzestaniu konsumpcji pszenicy, w tym niestety również jej pradawnej odmiany - orkiszu (Dieta bez pszenicy - William Davis)
  • WERSJA WEGETARIAŃSKA – opcja do wyboru we wtorki (mięso) i piątki (ryba) - roślinne zamienniki białka zwierzęcego – rośliny strączkowe (fasole, grochy, soczewice, tofu / tempeh)
  • WERSJA WEGAŃSKA – wyklucza wszystkie produkty zwierzęce i odzwierzęce: mięso, ryby, jaja, masło, ser kozi oraz miód i wprowadza roślinne zamienniki: rośliny straczkowe, nierafinowane oleje roślinne oraz słody
  • EKOLOGICZNY SOK Z BRZOZY – wspiera procesy odtruwania organizmu i pozwala przywrócić jego równowagę i witalność, wspomaga pracę wątroby - ułatwia oczyszczanie krwi w wątrobie obciążonej przez toksyny, i nerek - stymuluje proces filtracji układu moczowego, dzięki czemu usuwa piasek, złogi i inne odpady; efekt: oczyszczenie organizmu z toksyn, szybsza przemiana materii, utrata zbędnych kilogramów, przywrócenie prawidłowej perystaltyki jelit, wzmocnienie układu odpornościowego i nerwowego, redukcja cellulitu.

Uwaga! Proces przywracania równowagi kwasowo-zasadowej oraz redukowania złogów i tkanki tłuszczowej potrzebuje czasu.

Nasz cennik

ENERGY LINE

Posiłek Standard z opcją wegetariańską Bezglutenowa z opcją wegetariańską Wegańska
Obiad (zupa, II danie, sałatka) 37 zł 38 zł 38 zł
Kolacja 14 zł 15 zł 15 zł
Śniadanie 14 zł 15 zł 15 zł
Deser 6 zł 7 zł 7 zł
Dodatkowa sałatka 10 zł-5 zł
Warzywa na parze 10 zł-5 zł
Zupa miso 10 zł-10 zł
Kaszka odkwaszająca 10 zł-12 zł
Chleb orkiszowy z ziarnami na zakwasie 750g 10 zł-14 zł
Chleb orkiszowy na zakwasie 100% Eko 10 zł-12 zł
Chleb bezglutenowy gryczany 10 zł-14 zł
Bezglutenowy chleb dnia 10 zł-14 zł
Pasta na chleb (np. hummus) 220g 10 zł-7 zł
Diety specjalne (wykluczenia na życzenie Klienta) 10 zł-cena ustalana indywidualnie
Kaucja za termos 10 zł-80 zł
Dowóz posiłków o wartości poniżej 37 zł 10 zł-7 zł
Dopłata za dowóz posiłków poza teren dystrybucji MBB 10 zł-7 – 14 zł

Ceny obowiązują od 08.03.2015 r.

PROMOCJE

Promocja Oferta Cena obiadu
"Tydzień testowy" Zamów 5 obiadów, zapłać za 4, a 1 dostaniesz gratis! 29,60 zł
"Poleć nas znajomemu" Gdy polecisz nas nowemu Klientowi i złożysz kolejne zamówienie dostaniesz obiad gratis! 1 obiad gratis!

SLIM LINE

Ilość dni Pakiet 1500 kcal Pakiet 1300 kcal
1 dzień 65 zł - 61 zł -
5 dni 63 zł - 3 % 59 zł - 3 %
10 dni 61 zł - 6 % 58 zł - 5 %
20 dni 59 zł - 9 % 56 zł - 8 %
Sok z brzozy 1l Eko 11 zł

Ceny obowiązują od 08.03.2015 r.


REGULAMIN DOSTAW POSIŁKÓW PRZEZ MACRO BIOS BAR (MBB)

1. DOSTAWA
1. Posiłki są dostarczane od poniedziału do piątku na terenie dzielnic: Bemowo, Jelonki, Wola, Koło, Żoliborz, Bielany, Marymont, Warszawa Śródmieście, Saska Kępa, Gocław, Praga Północ, Ochota, Włochy, Ursus, Mokotów, Okęcie, Stegny, Sadyba, Czerniaków, Wilanów i Ursynów.
2. Godziny dostawy: 12:00-14:00 zależnie od lokalizacji.
3. Nie ma możliwości ustalania indywidualnych godzin dostawy posiłków w przedziale czasowym 12:00-14:00. MBB dołoży wszelkich starań, aby w miarę możliwości sprostać oczekiwaniom Klientów odnośnie godziny dostawy, jednakże jest to uzależnione od łańcucha dostaw / trasy kuriera MBB, warunków pogodowych oraz ewentualnych utrudnień w ruchu po Warszawie i MBB nie może zagwarantować sztywnej godziny dostawy.
4. Kolacja i śniadanie oraz wszelkie dodatki są dostarczane razem z obiadem.
5. Istnieje możliwość zamówienia samych śniadań, kolacji lub dodatków bez zamówienia obiadu, ale jeśli wartość zamówienia nie osiągnie 37zł, za dowóz będzie naliczona dodatkowa opłata 7 zł.
6. Dostawa posiłków odbywa się pod wskazany przez Klienta w systemie zamówień MBB adres dostawy w obrębie dystrybucji MBB.
7. W przypadku adresów wykraczających poza zakres dystrybucji MBB, przedstawiciel MBB poinformuje Klienta o tym fakcie i anuluje złożone zamówienie lub w wyjątkowych przypadkach przyjmie je za dodatkową opłatą w wysokości 7 zł.
8. W momencie dostawy posiłków Klient jest zobowiązany osobiście poświadczyć odbiór przesyłki złożonym przez siebie podpisem na liście przewozowym u kuriera MBB lub upoważnić inną osobę (np. asystentkę, recepcjonistkę itp.), która pokwituje odbiór przesyłki za niego.
9. W sytuacjach, kiedy na życzenie Klienta kurier MBB zostawi przesyłkę w wyznaczonym przez Klienta miejscu bez osobistego lub przez upoważnioną osobę odbioru, Klient odpowiada za wszelkie sytuacje, w których przesyłka zostałaby skradziona i ponosi koszt dostarczonych posiłków wraz z kosztem zaginionego termosu.
10. Godzina dostawy do każdego Klienta jest odnotowywana na liście przewozowym przez kurierów MBB i przekazywana do biura MBB.
11. MBB dołoży wszelkich starań, aby dostarczyć zamówione posiłki w regulaminowych godzinach dostaw, jednakże w sytuacjach losowych (np. zablokowanie Warszawy z powodu strajków pracowniczych, znalezienia niewybuchu, przyjazdu zagranicznych oficjeli itp.) i w okresie trudnych warunków atmosferycznych (obfite opadu deszczu, śniegu, gołoledź itp.) zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu dostarczenia posiłków do godziny 14.30. O opóźnieniu w dostawie posiłków MBB poinformuje Klientów drogą mailową lub telefoniczną.

2. ADRES DOSTAWY
1. Klient może w systemie zamówień zdefiniować do 5 adresów dostaw mieszczących się w obrębie dystrybucji MBB, jednakże na dany dzień może być wskazany jedynie jeden adres dowozu posiłków.
2. Klient może samodzielnie w złożonym zamówieniu dokonać zmiany adresu dostawy posiłków na kolejny dzień najpóźniej do godziny 12:00 dnia poprzedzającego.
3. Zmiana adresu dostawy posiłków w dniu dostawy jest możliwa w wyjątkowych sytuacjach, po akceptacji przez biuro MBB oraz za indywidualnie wyliczaną dopłatą.

3. TERMOS
1. Obiad jest dostarczany w termosie, za który jest pobierana zwrotną kaucja w wysokości 80 zł. Termos jest własnością MBB i zostaje Klientowi wypożyczony na czas zamawiania posiłków.
2. Celem utrzymania higieny termosów na właściwym poziomie wkładki termosów należy bezwzględnie opróżniać z resztek jedzenia. Myciem i dezynfekcją termosów oraz wkładek zajmuje się MBB, jednakże jeśli istnieje możliwość umycia wkładek w zmywarce lub choćby przepłukania ich pod bieżącą wodą, sprzyja to utrzymaniu czystości termosów na właściwym poziomie.
3. W trakcie zlożenia pierwszego zamówienia system automatycznie dolicza jedną kaucję do wartości zamówienia.
4. 1 konto Klienta = 1 kaucja za termos, zatem nie ma możliwości złożenia zamówienia na 2 i więcej obiadów na koncie jednego Klienta.
5. Termosy są numerowane i w momencie wyjazdu z posiłkiem konkretny termos zostaje przypisany (zeskanowany poprzez kod kreskowy) w systemie obsługi zamówień konkretnemu Klientowi.
6. W momencie dostawy kolejnego posiłku Klient jest zobowiązany do zwrotu zużytego termosu kurierowi MBB. W przypadku zatrzymania więcej niż 1-go termosu MBB zastrzega sobie prawo odmowy wysłania kolejnego posiłku do momentu oddania wszystkich zgromadzonych termosów.
7. Podczas odbioru zużytego termosu od Klienta kurier zapisuje numer odebranego termosu na liście dystrybucujnej przy nazwisku konkretnego Klienta, a po powrocie do MBB termos zostaje ponownie zeskanowany, przez co zdjęty ze stanu danego Klienta.
8. Termos składa się z 8-miu elementów, prośba o zwracanie kompletnego termosu, gdyż brak tylko 1-nej części już uniemożliwia ponowne wysłanie termosu z posiłkiem. Brak w termosie choćby jednego z 8-miu elementów jest równoznaczny z brakiem termosu i skutkuje zaalokowaniem kaucji na poczet straty i przy zakończeniu współpracy z MBB kaucja za termos nie zostanie Klientowi zwrócona.
9. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia termosu kaucja zostaje zaalokowana na poczet straty i przy zakończeniu współpracy z MBB kaucja za termos nie zostanie Klientowi zwrócona.
10. Przy dłuższych przerwach w zamówieniach lub w przypadku planowanowanego zakończenia współpracy Klient jest zobowiązany do skontaktowania się z biurem MBB w celu umówienia terminu zwrotu termosu do MBB. Termos odbiera kurier w uzgodnionym terminie, a kaucja zostaje zwrócona przelewem na konto Klienta, z którego były dokonywane wpłaty za zamówione posiłki, do 3-dni roboczych po powrocie termosu do MBB.
11. MBB podejmuje 1 próbę odebrania termosu od Klienta w umówionym z Klientem czasie i miejscu. W przypadku, gdy w omówionym terminie odbioru termosu kierowca MBB nie odbierze go z powodu Klienta (np. Klient nieobecny pod adresem lub brak termosu na czas itp.), celem otrzymania zwrotu kaucji za termos Klient jest zobowiązny dostarczyć termos do firmy MBB na własny koszt (pocztą, kurierem lub osobiście).

4. JADŁOSPIS
1. Jadłospis jest jednakowy dla wszystkich Klientów, opracowywany raz w tygodniu, zamieszczany na stronie internetowej oraz wysyłany w formie newslettera drogą mailową w niedzielę po południu na adresy mailowe Klientów, wskazane przy zakładaniu konta Klienta w systemie zamówień.
2. Odstępstwa od głównego jadłospisu (dieta wegańska, wykluczenia składników) są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu i za odpowiednią dopłatą.
3. W przypadku niemożności zgromadzenia wszystkich potrzebnych składników do przygotowania zaplanowanych potraw zamieszczonych w jadłospisie MBB zastrzega sobie prawo zmiany elementów jadłospisu na dany dzień.

5. ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie posiłków można złożyć poprzez system do składania zamówień znajdujący się w ostatniej zakładce na stronie internetowej www.macrobiosbar.pl, po uprzednim założeniu konta przez Klienta: www.macrobiosbar.pl/system.
2. W związku z potrzebą przygotowania przez kuchnię składników do gotowania (zgromadzenie potrzebnej ilości świeżych składników, namaczanie zbóż, fasol i grochów) zamówienie na kolejny dzień można złożyć najpóźniej do godziny 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku oraz do 21:00 od piątku do niedzieli.
3. Potwierdzanie zamówień zostaje wykonywane przez pracownika MBB w poniedziałki-piątki do godziny 14.00, a w niedzielę ok. godziny 21.00.
4. 1 konto Klienta = 1 kaucja za termos, zatem nie ma możliwości złożenia zamówienia na 2 i więcej obiadów na koncie jednego Klienta.
5. Zamówienia mogą zawierać dowolną ilość śniadań, kolacji i innych dodatków.
6. Wszystkie zamówienia przed przyjęciem do realizacji są weryfikowane pod kątem poprawności (zdarzają się pomyłki w ilości) oraz lokalizacji dostawy, następnie są potwierdzane lub w przypadku niemożności zrealizowania anulowane (po uprzednim kontakcie z Klientem telefonicznym lub mailowym).
7. Klient może samodzielnie domówić dodatki do złożonego i aktualnego zamówienia najpóźniej w przeddzień do godziny 12:00.v 8. MBB dbając o wysoką jakość przygotowywanych posiłków ma swoje ograniczenia ilości przygotowywanych posiłków. Zamówienia są przyjmowane w kolejności ich składania i może się zdarzyć, że w przypadku nadmiernej liczby chętnych zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą mailową.
9. Warunkiem przyjęcia kolejnego zamówienia do realizacji jest uregulowanie płatności za poprzednie zamówienie. W przypadku zalegania z zapłatą za poprzednie zamówienie nowe nie zostanie przyjęte do realizacji do czasu uregulowania zaległości.
10. Informacja udzielona przez MBB o przyjęciu zamówienia do realizacji na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty wysyłana jest pocztą elektroniczną i jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.

6. PRZESUNIĘCIA / ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ
1. Klient ma możliwość, w ramach danego bieżącego zamówienia, samodzielnej zmiany w systemie MBB dni dostaw, z czego zamówienie na następny dzień może zostać przesunięte najpóźniej poprzedniego dnia do godziny 12.00.
2. Posiłki przesuwane są w systemie zamówień na pierwszy dzień roboczy po zakończeniu danego zamówienia lub na wskazaną przez Klienta konkretną datę. Jeśli pojawi się taka konieczność można przesunąć zamówienia ponownie wg powyższego schematu.
3. Na prośbę Klienta, w sytuacji anulowania części lub całego zamówienia, które zostało już zapłacone, kwota za anulowane posiłki zwracana jest przelewem na konto Klienta, z którego była regulowana należność za całe zamówienie.

7. PROMOCJE
I. "Tydzień testowy" – zamów 5 obiadów, zapłać za 4, a 1 otrzymasz gratis!
1. Nowi Klienci MBB mają prawo jednorazowego skorzystania z promocji pod warunkiem złożenia zamówienia na minimum 5 obiadów na przestrzeni maksymalnie 10 dni roboczych.
2. Celem skorzystania z promocji należy zaznaczyć odpowiednie pole w trakcie składania pierwszego zamówienia.
3. Każde konto Klienta umożliwia złożenie zamówienia na tylko jedną promocję, zatem w celu skorzystania z promocji przy zamówieniach grupowych należy utworzyć osobne konta dla każdego Klienta z osobna.

II. "Poleć nas znajomemu" – w podzience obiad gratis!
1. Z promocji mogą skorzystać Klienci MBB, którzy polecą usługi MBB nowemu Klientowi. W podzięce za rekomendację Klient otrzyma obiad gratis.
2. Warunkiem jest złożenie przez nowego Klienta zamówienia na posiłki oraz wskazanie osoby, która poleciła usługi MBB.
3. Klient polecający otrzyma w zamian obiad gratis przy kolejnym złożonym zamówieniu na posiłki.

8. PŁATNOŚCI
1. Płatność za zamówione posiłki może być dokonywana przez Klienta wyłącznie przelewem internetowym na konto ING Bank Śląski – Macro Bios Bar Kornelia Westergaard: 23 1050 1025 1000 0090 9611 0946
2. W momencie przyjęcia zamówienia do realizacji Klient otrzymuje drogą elektroniczną na podany w systemie adres mailowy potwierdzenie z dokładną specyfikacją zamówionych posiłków oraz z kwotą do zapłaty.
3. Nowi Klienci MBB zobowiązani są do dokonania przedpłaty za pierwsze zamówienie przelewem bankowym zanim zamówione posiłki zostaną wysłane do Klienta.
4. Jeżeli zamówienie zostało potwierdzone w przeddzień rozpoczęcia planowanych dostaw posiłków (w niedzielę ok. godz. 21.00, pn-pt do godziny 14.00), aby otrzymać pierwszą dostawę Klient jest zobowiązany do przesłania drogą mailową na adres info@macrobiosbar.pl potwierdzenia przelewu rano w dniu pierwszej dostawy do godziny 9.00.
5. Za kolejne zamówienie Klient jest zobowiązany zapłacić przelewem w terminie do maksymalnie 3 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia. Rozpoczęcie dostarczania posiłków odbywa się zgodnie z harmonogramem wynikającym z potwierdzonego zamówienia.
6. W opisie przelewu Klient zobowiązany jest podać numer zamówienia, za które Klient płaci.
7. W przypadku niezapłacenia wymaganej kwoty wynikającej ze złożonego przez Klienta zamówienia, MBB zastrzega sobie prawo odmowy dostarczenia posiłków w trakcie zaakceptowanego harmonogramu dostaw posiłków.
8. Wpłaty Klientów za zamówione posiłki księgowane są na indywidualnym kocie Klienta do 3 dni od daty wpływu z numerem zamówienia, którego płatność dottyczyła.
9. Konto każdego Klienta zawiera szczegółowe informacje o złożonych zamówieniach, należnych kwotach do zapłaty, wpłatach za zamówienia oraz finalnie saldo rozliczeń Klienta z MBB.

9. FAKTURY
1. Na życzenie Klienta MBB wystawia faktury za zamówione posiłki w oparciu o paragony z kasy fiskalnej.
2. W celu otrzymania faktury należy przy składaniu zamówienia w systemie zamówień zaznaczyć opcję otrzymania faktury VAT, aby uprzedzony o tym fakcie pracownik MBB zebrał paragony do wystawienia faktury VAT na koniec miesiąca kalendarzowego.
3 Wystawiona na koniec miesiąca faktura VAT zostanie wysłana drogą elektroniczną lub przekazana Klientowi wraz kolejnym zamówionym posiłkim, lub wysłana pocztą na podany adres na fakturze.

10. REKLAMACJE
1. Reklamacje można składać drogą mailową pod adresem info@macrobiosbar.pl. lub telefonicznie pod numerem telefonu 505 340 680.
2. Jeśli MBB nie dostarczy zamówionych posiłków na dany dzień do godziny 14.30 Klient ma prawo odmówić przyjęcia zamówionych posiłków, o czym musi powiadomić biuro MBB. Złożona reklamacja zaskutkuje anulacją zamówienia na dany dzień i korektą salda Klienta o należność za posiłki z danego dnia.
3. Jeżeli Klient odmówi jedynie przyjęcia obiadu, a zatrzyma zamówioną np. kolację, śniadanie i/lub dodatki, po złożeniu reklamacji MBB skoryguje zamówienie na dany dzień jedynie o wartość obiadu.

11. SPRAWY OGÓLNE
1. Biuro MBB pracuje w godzinach 6:00-14:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
2. Poza godzinami pracy biura MBB istnieje możliwość pozostawienia wiadomości pod adresem mailowym info@macrobiosbar.pl lub numerem telefonu 505-340-680.
3. Wszelkie sprawy można załatwiać drogą mailową, telefoniczną i smsową.

12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe przekazywane przez Klientów są przetwarzane przez MBB wyłącznie w celu składania zamówienia oraz jego realizacji.
2. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
3. Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - każdy Klient po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać.

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. MBB nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu z systemu zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc.) lub innych od niego niezależnych.
3. Niniejszy Regulamin obowiązuje przez czas nieoznaczony.
4. MBB zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.


Zdrowy żebrak jest szczęśliwszy niż chory król.

- Arthur Schopenhauer